Tema: Re: Sudegė transformatorius
Autorius: KaroliS
Data: 2009-11-15 22:15:50
supratau, man kazkaip nelabai realiai atrodo kad apvija butu trukusi keliose
vietose (tai imanoma ir kartais pasitaiko) jei ten tikrai dvi apvijos
sujungtos nuosekliai, del voltu kaip matau ankstesniuose postuose jau
nubalsavo, o kas del amperu, imant tokio pacio dydzio arba truputi didesni
(jei yra kur deti) amperu kiekis turetu buti artimas orginaus trafuko