Tema: Re: kondiku klausimas
Autorius: Levas
Data: 2009-11-12 18:13:45
o tai kodel yra taip: dvi to pacio gamintojo identiskos savo parametrais (bet ne pavadinimu) motinos. Viena skirta darbo liaudziai, kita islupta is kazkokio "shikarno" workstation. Abi kiek senokos, bet P4 lygio. Pas darbo liaudi po procesorium, is apatines puses yra tik laukeliai detalem, pas shikarna ten 8 ar 6 juodi ultra ploni (kaip pas notebukos) tantaliniai kondikai. Kiek nagrinejau, jie pajungti prie CPU core. T.y. itampa pusantro volto. Pajungus ta kondika prie savadarbes plokstes jis greitai sprogo, nes 5V jau jam buvo per daug. ESR jo nedetektuojamas (bent jau mano matuokliu)-0 omu.
Ir pas shikarna dar ~10uF keramikos primeyta gausiai palei CPU, pas darbo liaudi vienas kitas.

--
Bye, Levas