Tema: Re: automagnetolos kodai
Autorius: Gadaminas
Data: 2009-11-11 13:31:08
Kad bileka pamaigius uzsirakintu amzinai-neteko matyti... Jei tris kartus
surenki neteisingai koda-tai tada uzsirakina 10 min(paprastai)... Tada
reikia liakyti ijungta 10 min nemaigant ir po to maigyt koda...
Atspeti neatspesi... Bandyk esu mates kazkuriuose puslapiuose forumo, iveda
radijo marke ir sr/Nr ir kazkas randa ir paraso koda...

"Evaldas" <sanya@takas.lt> parase naujienu
pranesime:hdbfj8$l4n$1@trimpas.omnitel.net...