Tema: Re: Kur Kaune remontuoti?
Autorius: vist
Data: 2009-11-08 22:30:00
Kokybes seniai jau nera: paziurekim i dabar gaminamas masinas,
elektronika ir t.t. Zodziu esme tokia kad gaminti kokybisko daikto
neapsimoka: ji nusiperka zmogenas ir naudoja ilgai ir nuobodziai.
Geriau jau prikept sudu, kurie vargais negalais atlaiko garantini
laikotarpi... Veliau jau kazka remontuoti neapsimokes, nes vel bus
prigaminta naujesniu, modernesniu ir dar didesniu suduku. Pasiziuri
kad remonto kaina pasidaro artima naujo kainai ir nusprendi ismesti ir
vel pirkti nauja. Tampi alia abonentas gamintojo...
O dabar tikrai kokybiski daiktai kainuoja labai didelius litus, kuriu
dauguma neturi.