Tema: Re: Paklausimas del raciju
Autorius: Tom
Data: 2009-11-03 12:07:03
nesiojamos veiks 5-15km spinduliu pigesnes kinietiskas stebuklas Puxing,
arba rimtesnes Kenwood ir t.t. atstumas rysio nesiskirs skiriasi tik stoties
patikimumas. Diapazonas 2m. aisku reikalingas leidimas.
Jei bazeje isikelsite rimtesne antena tai su baze atstumas padvigubes.
Jei montuosites i masina stacionaria (30-50W) su baze atstumas bus 20-70km,
aisku antena rimta bent jau apie 1.5m ant masinos.
O dar didesniam atstumui 3.5MHz ruozas, aisku antena teks kabinti kur nors
prie pusies taciau su kokiu 100-200W rysys kai kada net ir su Lietuva bus :)
Cia siulyciau leidimu pasirupinti kainuoja jis nedaug lygtai 7lt 5 metams
taciau egzaminus teks isilaikyti.