Tema: Re: Patarkit reguliatoriu sviestuvui
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-31 12:44:18
na, kad ner ka placiau-egzistuoja ivairaus galingumo elektroniniu transformatoriu, ant ju uzrasoma-su kokiu reguliatoriumi galima reguliuoti. Rimtu firmu brangus, taciau rizikuoji gerokai maziau, nei pigu nusipirkes. Pas mane stovi JUNG-tai garsa girdziu tik ausi prikises.  Pirkau per ebay-nes parduotuvoje kaina nugasdino tiek, kad net pasistengiau ja pamirsti :) Nueik i rimtesne parduotuve ir paprasyk komplekto. Jeigu -kaina neiperkama-paziurek modeli ir ieskok per ebay. Arba rizikuok kitoki kinietiska pirkdamas.......