Tema: Re: dienos sviesos lempu pajungimas (17 KB)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-10-30 15:03:38
Yra pigi nelabai galingų dienos šviesos lempų pajungimo schema be jokių
droseliu, tranzistoriu. Naudojami kondensatoriai, diodai dvigubina įtampą
uždegimui, balastas - varžos. Nepamenu schemos, lygtai dar įtampa krenta ant
kondensatorių.
Bet nepasakyčiau, kad ekonomiška ir lempų amžius trumpokas...

  Droselius Pasidaryk PaC.
Arba sujunk nuosekliai turimus droselius .