Tema: Re: Wifi stiprinimas
Autorius: Tom
Data: 2009-10-30 09:33:10
Kai kurie routeriai dirba repiterio rezimu, aisku greitis mazeja taciau
jokiu kabeliu nereikia. (buffalo, tplink....)
Antena daugiau galingumo neprides ji tik siunciama galinguma sukoncentruos
tam tikromis kryptimis. Jei kryptis aiski tai geru rezultatu galima ir
isgauti, taciau kaip suprantu signalas turi buti stipresnis visomis
kryptimis (visame bute) tai pakeitus antena atsitiks taip kad kai kuriomis
kryptimis jis pastipres o kitom kryptim pasilpnes