Tema: Re: Alcatel tel.stotele
Autorius: Vygandas
Data: 2009-10-28 18:47:31
Sunku kazka daugiau pasakiti. Vien tik garsekalbio ir mikrafo neuztenka,
turi buti ir kazkas nuo ko tai valdoma, kuris buvo greiciause del
nebereikalingumo nuimtas. Gal sistema sena kur nereikia korteliu, o gal
kortele statesi i rageli, besijungincio per RJ45, kurio jau nebera.
Jei padaritum tos juodos dezutes viduriu nuotraukas nuemus is abieju pusiu
dangcius, pasakiciau kazka daugiau.