Tema: Re: biski apie automatukus
Autorius: Evaldas
Data: 2009-10-27 10:23:13
Ai, sorry neįdėmiai perskaičiau klausimą.
Duomenų apie atjungimo gebą reikia ieškoti dokumentacijoje, bet aš neturiu. Apytiksliai galima spėti pagal gabaritą. Kiek suprantu čia pramoninis aparatas (ne MCB) tai Icu > 15kA turėtų tikrai būti.
O tokių srovių vartotojų tinkluose man dar neteko sutikt. Daugiausia kas gali būti tai 10kA jei pastotė už keliasdešimt metrų.