Tema: Re: 3,7V paversti 3,0V
Autorius: Levas
Data: 2009-10-26 18:19:45
del lazerio draiverio primityvumo as atsargiai ji jungciau prie liion akumo. Buvo praktikoje tokiu "draiveriu" kurie naudojo AAA batareiku "silpnuma". Panaudojus rimtesni saltini be sroves ribojimo lazeris eidavo shaibom. Jei draiveris teisingas, jis turetu veikti ir nuo 4V.

Tau gal tiktu low droppout regulator. http://www.national.com/cat/index.cgi?i=i//238 yra irankis pasirinkti.

Siaip, jei man paciam reiketu, paieskociau pirmo perntiumo motinine. Ten budavo low dropout linear reguliatoriu cipu.

--
Bye, Levas