Tema: Re: Takeliu perkelimas ant tekstolito.
Autorius: Levas
Data: 2009-10-25 23:39:38
dar plonumo iliustraciju http://www.vabolis.lt/stuff/20080410c.jpg

Beja, PCB ten ne idealios, naudojau sena svitinimo dezute ir vis nedasvitindavau, nes nuo karscio tirpo plastikas. Dabar naudoju sena skaneri su stikliniu dangciu, tai ekspozicija tesinga ir didesnis plotas- pcb gaunasi idealios. Va jei dar printeri ne toki istorini susirasciau... dabar tai HP6L su n kartu pildytu toneriu... :)

--
Bye, Levas