Tema: Re: Siaip klausimukas...
Autorius: justas.p@work.lt
Data: 2009-10-26 08:29:47
Kirvaiciui reiketu jau apleisti destitojavima. Nes iki siol per visa
semestra jo paskaitu AFAIK yra viena karta nezymiai uzsimenama apie PLD, o
CPLD ir FPGA yra isviso neminimos... Nors mano kuklia nuomone (ir paskaicius
uzsieninius elektronines logikos vadovelius) tai visa skaitmenine logika
aiskinama per CPLD/FPGA o ne per grandynus is diskreciuju elementu, kuriuos
gali susikurti tame paciame CPLD kaip modulius.