Tema: Re: Signalizacijos perprogravimas
Autorius: Rokas
Data: 2009-02-06 08:32:08
Va, cia geras atsakymas! Dekui. Del to pabandymo pasiknaisiot - visada
ishlieka maza tikimybe, kad sujungus, viskas veiks be dideliu pastangu :)
Deja, panashu y tai, kad teks pastudijuot ta riebu manuala atidziau. Gal yra
koks "Quick basic installation guide for simple users",ar visgi teks
pasiskaitinet ta standartiny?