Tema: Re: Gaudom viena parametra ir nezinom ar sugavom... konsultacijos reik
Autorius: Levas
Data: 2009-10-11 17:42:06
> Tas pirmasis (front'o) srovės spike'as, tai dėl diodų talpos (jei schema
> daugmaž teisinga), kitaip tariant jo forma ir aukštis priklauso nuo to
> (įjungtos talpos arba diodų):
diodu talpos? Jei del ~1000uF kondiko tai priglaudus dar viena ~1000uF kondika paveikslelis beveik nepasikeicia.
Pabandysiu ideti zemavolti shotki dioda ir kompo maitblokio. Paziuresiu kaip pakis vaizdelis.

> Šerdies saturacijos visviena nėra (neįžvelgčiau), nes tai atrodytų kaip
>  sim2, sim2_zoom, kai šerdis įsisotina nuo 2 A ir tai dar neitin
> išreikštai (t.y. reikėtų gerokai (3-5x) persotinti, kad tai būtų akivaizdu).
Ar tavo simuliatorius tikrai simuliuoja serdi? Gal ir sunku mano paveikslelyje iziureti, bet taip atrodo, kad yra luzis sroves grafike- ispradziu srove kyla ~50 laipsniu kampu, o poto stipriai suoliuoja i virsu - iki 4..6A. Ar klystu? Ar cia jau energija is rites?

Ir tavo simuliatorius nerodo to grazaus itampos virpejimo :)

Bye, Levas