Tema: Re: Laidu kalimo ikainiai
Autorius: krx
Data: 2009-10-08 22:47:11
Jus manes giliai nesupratot. Yra mobilus tel. ir yra vyriskas zodis. Sutari
darbo objekta, kokybes lygi, kaina ir termina (MAX). Tiekejo reikalas, kaip
jis prie to prisitaiko, jei jam nera tyciomis/pasyviai trukdoma. Jis pats
turi ruosdamas darbo projekta isivertinti, kokios jo laukia potencialios
kliutys, kiek reikes "iejimu" is kliento/jo darbuotoju ir koordinuoti savo
veikla, su kliento veikla.

MKN, tai skatina tiekeja dirbti su galva, o ne kliento kisenes gylio
saskaita. Jei kliento darbuotojai trukdo tiekejui arba akivaizdziai deda
kryzma, tiekejas skabina vadovui ir sako - ragai. Tada vadovas tarkuoja savo
darbuotojus.

Taip terliotis kaip norvegai gali tik tiek, kuriu nacijos yra su didele
kapitalizacija, gausiais, tame tarpe ir neissenkanciai naturaliais
istekliais, ir pasiektu geru pragyvenimo lygmeniu, ir importuota darbo jega.
O mes turime tik nagus, dantis, galva, kartonkes ir augancia valstybes
skola. As pirma balsuoju uz galva, po to uz rankas.