Tema: Re: Mini video kamera / perdarymas
Autorius: alias
Data: 2009-10-02 10:41:13
Ta, kur tavo linke, įtariu, nepasižymėtų patenkinama kokybe.

Aš kažkada žadėjau pasidalinti patirtimi iš šios srities. Dariausi
projektuką tokį: vmate video recorderis, bullet cam'as (wide), laptopo
akumas, m2-atx psu, mikrofonas su stiprintuvu (nes vmate'as srovės į
mikrofoną nepaduoda). Daug laidų, valdymas ne pats patogiausias. Panašiau į
eksperimentą. Įsidedu į kuprinę visą šitą meno kūrinį ir važiuoju motociklu.
Rezultatas visai neblogas. Bet patogumas.. patogumo jokio, nes vmate'ui
valdyti naudojamas pultelis, ir reikia nusitaikyti tiesiai į vmate'o IR akį
(pasikrapščius būtų galima ją 'prailginti' už korpuso ribų). Laidų daug, jie
ilgi (pasikrapščius būtų galima viską apkarpyti. Vmate'as nemoka daryti
'continuous recording' -- todėl automatika atkrenta.

Šiek tiek pasimokiau. Dabar jei jau kažką tokio mobilaus imčiau, tai
rinkčiausi VIO POV arba VHOLDR.
O jei į mašiną, kad automatiškai įrašinėtų, tai pasilieku ties savo
ankstesne mintimi, kad reikėtų mobile pc su protingu, tam reikalui skirtu
softu, nes kiek esu nagrinėjęs, JOKIA kamera nedaro continuous recording,
t.y. senesnių fragmentų overwritinimą naujesniais, RETA pigi kamera turi
video in'ą.