Tema: Re: Idealus ATX maitblokis.... :)
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-29 19:30:35
kinieciai kad gamina-nieko blogo, bet jie turi gaminti kazkieno priziurimi (arba kokia nors firmai) Pas rusus buvau uztikes-kaip ivertinti etikites. REIKIA ieskot EXXXX skaiciaus-pagal ji sprendziama kas sertifikuoja ta matbloki. Buvo pateiktas firmu sarasas pagal tas E .......skaicius. BUVO perspejimas-jeigu tos raides ner-tai totalus sudas....Regis-kodel tos raides kinieciams neuzspaudus? bet ne-jau ne syki pastebejau-sudege maitblokiai neturi to skaiciaus!