Tema: Re: kaip padaryti ijungima/isjungima?
Autorius: Sashas
Data: 2009-09-25 15:44:06
Atsidarai telika, susirandi koki nors storesni laida, kuriame ijungus telika
atsiranda +12V, ar +5V. Pageidautina kur nors is maitblokio. Nueini i radijo
detaliu parduotuve ir sakai. Duokit man rele, kurios apvijos darbine itampa
12V(tokia, kokia radai laide), su jegos kontaktais skirtais 220V itampai ir
xxA srovei (xx - srove, kuria ima centriukas is tinklo). Reles apvija
prijungi prie 12V. Nuo teliko 220V kontaktu padarai atsaka, nuosekliai i
viena laida(arba abu, jei rele su 2 poromis kontaktu) ijungi reles jegos
kontaktus. Teliko galineje sieneleje imontuoji rozete, i ja jungi centriuka.