Tema: Re: Laptopo licio jinu celiu keitimas?
Autorius: krx
Data: 2009-09-09 18:31:54
Jo, o mano prosenėlė per vaginą sugebėjo išleisti 7 vaikus ;-)

1. Tai laikais mobilūs neturėjo jokių papildomų funkcijų.
2. Jų protas ir procesorius protui budavo ganėtinai minimalūs.
3. "Pirštelių" svorio ir užimamo tūrio gal nevertinam su dabartiniais
"paplonintais" prietaisais, kurių dar kai kurie išvis kai kuriuos Li-Pol
akumuliatorius išlanksto taip kaip reikia, kad minimalų tūrį ir plotą
užimtų...
4. Vardinio gamintojo celės už didelę galutinio vartotojo kainą be abejo
skiriasi nuo masinės gamybos serijinio štampavimo gaminių.