Tema: Re: Pc ir kiti įrenginiai
Autorius: Levas
Data: 2009-09-08 23:53:40
kazkokie cia labai protingi USB kontroleriai.... mano kompe kazkotai ir visas amperas issisiurbe kol susylo polimeriniai saugikliai... dar veikia.

O jei rimciau, 0.5A tai yra ta riba kurios galima tiketis is normalaus USB. Jei reikia daugiau- imkit du lizdus, viena aktyvus, kitas tik maitinimas. Gal "pasyvus" elektros siurbimas nera toks ribotas nei pranesus USB kontroleriui?

--
Bye, Levas