Tema: Re: Stiprintuvas DVB-T logoperiodinei antenai
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-07 15:44:18
"Jojo" <neturiu@meilo.lt> wrote in message news:h82u6c$6ml$1@trimpas.omnitel.net...
> nusipirkau antena ir nieko nerodo mano kaime. signalas lyg yra, kokybes
> pagaliukas 0. pagalvojau, ar nereiktu pabandyt stiprintuva uzdeti. bet cia
> mane kolega pradejo balamutint, kad logoperiodinems nebuna stiprintuvu, juo
> labiau dvb-t.

Stiprintuvų būna viskam.

 uzmeciau aki i lemona, ziuriu, ten mini stiprintuvas
> kazkoks-http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=93804
> kaip jus manote, cia rimtas reikalas, ar skirtas paprastai antenai?

Manome, kad jei net nebando rodyti be stiprintuvo tai nerodys ir su juo.
Jau čia buvo kalbėta, kod logoperiodinė antena ne patri tinkamiausia DVB-T priėmimui, reikia siaurajuosės antenos, o ne "tinkančios viskam".
Tačiau gali būti, kad niekas nepadės, čia tuo atveju jei gyveni kokioj dauboj, ar pan.