Tema: Re: patikimu batareiku parduotuve?
Autorius: krx
Data: 2009-08-31 20:23:01
Jos nebus nusenusios, nes ant jų/jų pakuočių turi būti įkalta galiojimo
pabaigos data. Industrinės geros batareikos turi laikyti 2-3 metus minimum.
Jei reikia dažnai - verta pagalvoti apie kraunamas kronas. Man atsiperka,
pvz.: testeriuose, visur sudėta. Krauti reikia priklausomai nuo pašvietimo
naudojimo dažnumai, vidurkis 4-6 mėn.