Tema: Re: kur isigyti radijo detaliu?
Autorius: Vygandas
Data: 2009-08-31 11:53:56
Biski konkretizuok ka tokio darisi, nes detales buna ivairios ir ivairios
paskirties.
Lietuvoje su auksto daznio detalemis paskutiniu metu visiskai riesta.
Kazkiek yra tik Evitoje. Uzsieni panasi situacija.
Kas del kainu - paziurek nors del aukstadazniu tranzu pas lenkus -
www.tme.pl , tai fantazija aplamai atsoks.
Man paciam is paskutiniu projektu reikejo anteniniam komutatoriui konderiu
~1000pf kad laikitu 10W 433MHz, tai prisejo stipriai paieskoti kol tinkamus
radau uzsakiti :(

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4382 (20090830) __________

http://www.eset.com