Tema: Re: Ar galima det didesnes talpos low ESR kondikus?
Autorius: Levas
Data: 2009-08-28 23:11:53
o tu bent ciupinai tai, ka jie vadina "solid capacitors"? Tas pats elektrolitas ir tiek. Esu mates panasiu "solid capacitors" isgaravusiu pas plazminius telikus.
Uztat esu mates motinines to pacio gamintojo "shirpotrebines" ir is IBM serverio. Skiriasi tik tuo, kad kondikai 2x fiziskai didesni, ir po procesorium, is apacios priklijuoti juodi tikriausiai tantaliniai kondikai. Ir dar keramikos privaryta.

--
Bye, Levas