Tema: Re: lempute
Autorius: Vygandas
Data: 2009-08-22 19:17:16
As tokias perdegusias Vilniaus sporto rumuose dauziau padedamas draugeliui,
kai jis ten dirbo. Kaprizingos lempos, o dideles todel kad dirbo be
priverstinio ausinimo, del ko daznai ir pradegdavo :(
Su HID lempomis sofituose neaisku, nes galingom reikia priverstinio
ausinimo, o per kai kuriuos rengenius buna kenksmingas bet kuris pasalinis
garsas.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4358 (20090822) __________

http://www.eset.com