Tema: Re: imperiniai varztai
Autorius: ramunas
Data: 2009-08-21 11:16:23
oooi sunkiai su situo reikalu ant lietuvos yra ... bent jau klaipedoje ten
kur prekiauja varztais niekas neturi amerikietisku sriegiu ... kiek
skambinausi i vilniu i kelias parduotuves irgi niekas nepagelbejo...
lengviau man rodos butu nuvaryti pas toki tekintoja su rimtesniai irankiai
ir kad istekintu tuos varztus. arba ieskoti auto daliu parduotuvese.

P.S. a dar mandresnio pavadinimo negalejai sugalvoti ? :)