Tema: Re: skarda ekranavimui
Autorius: rimm
Data: 2009-08-20 18:02:46
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:h6jkl5$f50$1@trimpas.omnitel.net...
> "rimm" <no@spam.here> wrote in message
>

> Naudojama įvairi, priklausomai nuo dažnio,

galima placiau? aukstejant dazniui dideja prasme naudoti feromagnetine
skarda?

> kontūro ričių konstrukcijos, galios, konstruktoriaus apsirūkymo laipsnio
> etc.

galia nedidele, neturetu niekas sviesti :) 1W max. daznis tarkim ~100MHz
eiles.

> Kai kuriuose mano matytuose siųstuvuose panaudojus ekranus iš
> feromagnetiko pastarieji imtų šviesti.

vat ir idomu ar sitas reiskinys kad "imtu sviesti" yra viena is priezasciu
del ko feromagnetine skarda ne visur tinka, bet jei nesviestu tai teoriskai
butu geriau nei ne feromagnetine?

ir dar toks klausimas, ar feromagnetine skarda aplink rite smarkiai keicia
jos induktyvuma? tarkime rite orine be serdies, horizontali. ar itakoja
rites Q zymiai (mazina?)?