Tema: Re: kaip cia yra su USB
Autorius: krx
Data: 2009-08-19 20:02:24
"Evaldas2" <evalston@takas.lt> wrote in message
news:h6h6i0$r9i$1@trimpas.omnitel.net...

> 4-5 kontroleriai matkoje.... mazai. Vienas pilietis uzsimane daryti
> matricos efekta, t.y. fotkinti vienu metu su 50 fotiku abjekta, esanti
> judesyje. Pageidavimas, kad po fotkinimo nereiketu ilgai laukti rezultato.
> Vienos nuotraukos dydis yra 15 Mb. Tai is 50 fotiku gaunam 750 Mb :(. Jei
> laukti bent 10 s, turim tureti 75 MB/s pralaiduma. O tam reikia, kad
> kiekvienam fotikui butu savas kontroleris motinineje. Pradedu suprasti,
> kad kazkaip nerealu su iprastom priemonem.

    MKN, tavo problema ne aparatūra ir konkrečiai USB portai, o teisinga
programinė įranga.

    Nes problema yra tiek (50 vnt.) orkestruoti VIENU METU. Tau jau pasakė
dėl motinos kontrolerių portų, jei jų trūksta, tai visada gali paimti
papildomus. Ir geriausiai į PCIe x1-x4 po kokius x8 (4 poros po 2) vienoje
plokštėje (didelis tankumas).

    USB resursai principinai neriboti, nes dažniausiai riboja kreivos
tvarkyklės/programinė įranga ir/ar kiti faktoriai.

    Toliau - RAM, jei softas sugeba tą RAM išnaudoti. Toliau - RAID0 su
aparatūriniu protu, dideliu kešu (512 Mb+), ant PCIe, kad sugebėtų greitai
paimti. O iš RAID0 jau persikočioji į saugų masyvą.

    Todėl pirma žiūrėk, ką veiks programinė įranga. Jei ji visa srautą ims
ir komitins tiesiai į HDD, apeinant RAM, bus bėdos, nes butelio kakliukas
bus ten ir sistema bus išbalansuota. Dar daug kas priklauso ir nuo
tvarkyklių ir pan.

    Bet jei sumuoti viską, aš tai bijau, kad pagal mano kuklias žinias, USB
neturi DMA. O kai nėra DMA, tai I/O guls ant proco. Reikia žiūrėti, ar
kompas su atitinkamu procu paveš, tai vėl priklauso viskas nuo softo, kaip
jis efektyviai parašytas. Kad nebūtų taip, kad reikės
multiprocesorinės*8-korinės sistemos. Tuo tarpu firewire'as dirba DMA, todėl
CPU kabintų minimaliai.

    Be abejo dar viskas priklauso nuo foto skiriamosios gebos ir kadrų
dažnio. Nes kai pasiskaitai apie kokią Red-One kamerą ir jos aptarnavimo
backend'ą, tai saldu, saldu ;-)

    Galiausiai po to nepatiks pinigai ;-)