Tema: Re: siulau darba PCB & RF designeriui
Autorius: G.S.
Data: 2009-08-17 17:47:46
Naudoji reference designus kaip pagrinda ivertinus pridarytas pievas ,
pasilieki kruva komponentu liniju suderinimui pagal dede Smidta i reikiama
bangine varza, poto modeliuoji kazkiek su Microvawe offisu, poto ismetai ko
nereikia ir bandai pritraukti jau i galutini pcb varianta , poto matai kad
blogas EVM , poto galia per maza signalo poto viska perdarai is naujo ir
turi rezulta ;-) Poto darai oficialius RF testus ir matai kad IQ signalo EVM
islenda kokiu 1% is ribu tada darai viska is naujo kol padarai ;)
Zoles nerukau (multifiksa tik), bet 30 metu RF praktikos turiu ;-)