Tema: Re: liuminesencinë lempa
Autorius: Quicker
Data: 2009-08-14 15:25:19
O tu pamegink - isimk starteri ir ijunk, jei zyzimo nebebus, tai
starteris. Dar gali paziuret ar lempa isvis veikia ijungtai lempai
trumpam idek starteri ir vel isimk. Gal ir kelis kartus taip pajunginek
starteri kol uzsidegs (uzsidegus isimk starteri)... Jei uzsidege, tai
lempa vadinasi tvarkoj ir eini vien starterio imt.

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema