Tema: Re: del energijos matavimo
Autorius: LinasM
Data: 2009-08-14 13:56:56
Dekui. :) Siaip saldytuvo galia pradzioje matavimo buvo 92W, po matavimo
86W, tai daugmaz primeciau vidurki.
Kompo galia sokinejo ivairiai, daugmaz 295+-6W, nors juo ir nebuvo
naudojamasi.
Panasu, kad impulsiniams saltiniams jis parodo daugiau, nei yra is
tikruju. Nors is tokiu rezultatu sunku ka nors teigti, nes neturiu
galimybes matavimus atlikti pagal kWh ir ilgesniam laikui.