Tema: Re: kas gali patikslint
Autorius: locked
Data: 2009-08-08 14:49:11
kaip tai neturi? taigi reaktyvumas prie tam tikro daznio priklauso nuo
induktyvumo. situ specifiniu droseliu nerandu, tai vat ir noriu issiaiskint
koki galeciau ikisti. ju specifikacijoje matau kad prie 100MHz toks turi
1800 omu reaktyvuma. tai pagal man zinomas formules iseitu jog jie yra
2.864uH induktyvumo. tokiu atveju surasciau panasu