Tema: Re: Q; pakraunamos batareikos kad veiktu saltyje (iki -25c)
Autorius: Pilas
Data: 2009-08-07 10:17:38
jo. apie sita suprantama. bet  mano poreikai apie 6mA, taigi galvoju net jei
ir 50% liktu ar 30% is kokiu 1500 mA tai man sociai :)
tiesiog ziuriu kaip issisukti su mazesniu kiekiu turio prasme, aisku ir litu
sekanciai. nes tie svino tai nera mazu. visi tokie didesni ...
o duracell malaciai pilnas datasheetas yra.