Tema: Re: BGA perlitavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-04 09:18:25
Aš tikiu, kad dauguma prietaisų gali idealiai nesilaikyti specifikacijų. Bet
manau, kad galbūt bus kažkuri dalis, kuri dirbs teisingai. Įprastai RS232
nedirbdavo daugiau kaip 115200 bps (vėliau tik ten atsirado x8 šitas
rodosi). Nesinori tikėti, kad su USB2.0 šiuolaikiniais taimingais ir
konverterio protu neįmanoma išpešti tokio greičio.