Tema: Re: kaip sandeliuoti Li-ion akumus?
Autorius: krx
Data: 2009-08-03 16:35:22
"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message
news:h56k8d$l6o$1@trimpas.omnitel.net...

> Manau, kad tureta omenyje iprastines ziemos temperatura.
> Tai butu -20...+5 °C

    Mano žiniomis švino-rūgštinės geriausiai tinka su išimtimi, kad jos nėra
iškraunamos iki dugno, kur elektrolitas užšąla. Visos kitos praranda
santykinę talpą dar greičiau. Liočio-jonų ir panašios didelės energetinės
talpos/svorio santykiu baterijos "pralaimi" greičiau.
    Manau kad būtų ir kitų aplikacijų žemoms temperatūroms, bet klausimas,
ar jos pasiekiamos įprastoms vartotojų lygio aplikacijoms, ir galiausiai -
ar to išties reikia?