Tema: Re: bga rework stotele ?
Autorius: locked
Data: 2009-07-30 21:41:37
"Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message
news:h4smp3$d1j$1@trimpas.omnitel.net...
> Hm, as visada isivaizdavau taip, kad ant bga chipo sudedami burbuliukai
> ant kontaktu, tiesiog is virsaus pakaitinama ir del pavirsinio traukimo
> ten atsistoja kur priklauso :)

tai jo, tik kad jei teisingai darant, tai pakaitinimas eina is abieju pusiu,
ir dar visokie niuansai kaip tam tikros temp islaikymas tam tikra laika,
neleidimas staigiai atsalt ir t.t. be to ne visu bga chipu kojytes padarytos
is lydmetalio burbuliuku, kai kuriu bga chipu kojeles irgi yra tipo
burbuliukai, bet ne is lydmetalio, kaitinant netirpsta.

> ELSIS mum dave pastos tokios, pakaitini ja ir lydmetaliu virsta, idomu
> kaip su ja :)

speju kalbi apie pasta uztepama per trafareta, tada pakaitinama nenuimant
trafareto ir gaunasi burbuliukai kaip ir deliojant gatavus.