Tema: Re: automatas saugiklis ant nuolatines??
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-29 11:55:24
Prisiminiau sena auksarankiu bajeri. Pries 20m buvo madinga isirengti mases isjungeja automobilyje. Po to kai kas sugalvojo, kad mases isjungeja lygiagretuoti automatiniu jungikliu, kaip apsauga nuo vagiu. Tipo vagis ilipes ijungia degima, lemputes skyde uzsidega, kai tik jungiamas starteris automatas ismeta, viskas uzgesta ir vagis pasimetes ir issigandes pabega :)