Tema: Re: "probnikas " tranzistoriams tikrinti neishlitavus ju ish schemos
Autorius: Vygandas
Data: 2009-07-28 13:17:34
Ir kiek praktika parode geriause paprastu rodikliniu testeriu. Kazkaip
viskas geriau matosi
Pats nauduoju iki siol pigiause kinietiska, svarbiause kad maitintusi nu
dvieju elementu, nes toks rodo perejimo varza didesniame diapazone.
O gal as buvau paprates nuo senu laiku su TL-4 / TL-4M testeriu nauduotis :s