Tema: Re: sroves nuotekio rele + kompas
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-27 16:26:29
Na jei ukiskai tai :
imi fazini laida po ivadinio automato  ir kisi prie izeminimo laido, jei po
to ismeta ivadini automata tai izeminimas tikrai tikrai OK.
Na o jei ne taip grubiai tai imi galingiausia koki tik turi elektrini
arbatinuka, sildytuva etc. ji prijungi prie fazes ir izeminimo, pamatuoji
itampa ant prietaiso, jei ji nedaug skiriasi nuo tinklo itampos tai
izeminimas OK.

PERSPEJU abu sie budai neatitinka elektrosaugos taisykliu ir sveiko proto
reikalavimu, bet abu techniskai yra teisingi. Antra buda esu isbandes ne
karta. Nesinaudok siais patarimais jei nors kiek abejoji tuo ka darai.