Tema: Re: pioneer hakas
Autorius: zilve
Data: 2009-07-27 12:03:17
atsiprasome, viskas per skubejima :)

tai as truputi pasikartosiu:

yra modeliukas, masinine magenetola pioneer dvh-p5000ub,
ji yra veikianti sveika, nesudegusi ar dar kokia kita nelaime jei
atsitikusi.
kiek jau man teko suzinoti yra gamyklinis standartas parduoti toki
daikta, bet nenurodyti kaip priversti veikti prie jos prijungta lcd ar
koki kita rodanti daikta.

tai mano klausimas toks, gal kas zino kaip ir koki laida reikia
uztrumpinti, kad magiukas pradeti ne tik groti bet ir rodyti.
arba netycia yra dares toki darbeli.

dar karta dekui

tai tiek