Tema: Re: Del lituoklio..
Autorius: arunazz
Data: 2009-07-25 11:10:08
Tokio lituoklio strypas gal ir neishsiima (cia spejimas, panasu turiu). Strypo galiuka geriau ne nugalast, o lengvu plaktuku suformuot, taip galiukas ilgiau laikys. Kai pradesi nugalandinet, po keliu menesiu intensyvesnio darbo jo nebeliks, ishtirps. O varines vielos prisukimas ant galo motininiu remontui netinkamas, labai greit atshals ta viela.