Tema: Re: Del testerio info..
Autorius: Vidas
Data: 2009-07-24 17:27:33
bachuras kiek cia laiko sugaisai prikolindamas plius isleidai litu ant
testerio plius dar isleisi litu ant lituoklio plius ant kanifolijos ir
lydmetalio ir dar beigi ant kondensatoriu... tai jau seniai galejai nauja
motinine naudota pasiimti ir toliau sau naudotis....

nors gal ir visai idomu butu kokiam medicinos forume uzduoti klausima: koki
man skalpeli nusipirkti ir kaip juo naudotis kad galeciau sau koki
apendicita issioperuoti, juk cia viskas paprasta, kam tie mokslai ar
mokyklos biologijos zinios :)))))

"Antanas Lapinskas" <antanasnereklamai@sargenai.lt> wrote in message
> tie kur tinka mikroschemom, tai vadinasi lituokliu, bet tau reikia
> kondensatorius, ne mikroschemas lituoti, todel tau reikes lituoklio.
>
> "Agent" <registracijoz@gmail.com> wrote in message

>>> 2. Ka reiskia DC?
>>> 3. ADC = AC ir DC?
>>> 4. Kada naudojama ADC ir kada V(omai)mA?