Tema: Re: Akumuliatorius
Autorius: Jonas J.
Data: 2009-07-20 13:22:03
Atskiro krovimo irenginio nera. Ji krauna pati centrale.

Ir kaip as tureciau pasistengti, kad neisikrautu iki 0? Visa laika buti
namie ir laukti kol dings elektra, o tada atjungti akuma? Kaip cia jus sita
isivaizduojat?

O kokiu budu jie issiaiskins, kad pas mane kazkas negerai? Atvaziuos i
vieta? O gal ras irodymu, kad blogai buvo krautas?