Tema: Re: suntas
Autorius: Levas
Data: 2009-07-20 18:31:49
Dar ir klausimas... o shuntas po kokia itampa kabo? Jei jis kabo auksciau arba prie pat Vcc, tai bus sunku matuoti....
Siaip tai yra tokios specializuotos shutu nuskaitymo mikroschemos, as naudojau http://datasheets.maxim-ic.com/en/ds/MAX4172.pdf
(aisku islupau is kazkokio priestvaninio notebuko). Ja Lietuvoje galima nusipirkti... del kainos patylesiu.

--
Bye, Levas