Tema: Re: rugstinio Pb akumo resursas?
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-16 17:08:47
 Evaldas teisingai spejo, iki 0 iskrovimas nedomina, o kad akumai to netoleruoja taip pat zinau.
o pamastymas/klausimas mano - yra antras auto akumas (nenaudojamas namie gyvena) tai kazkaip galvojau ar galima ji naudoti retkarcias vaziuojant i gamta- tiesiog butu nusinesama (tarkim i palapine) ir nuo akumo uzmaitinamas 12v=230v konverteris, na o is jo jau maitinama bet kas (na ne visai, tiksliau tie kam tinka modifikuota sinusuode).
jei tai greitai pribaigtu akuma-vadinasi to tiesiog nedarysiu, nes tas poreikis nera toks didelis, kad del jo pirkti vadinama "gilios iskrovos" akuma ar "damusciau" esama,
 tsakant buvo mintis pasinaudoti tuo kas po ranka:)