Tema: Re: masinu audio iranga
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-11 12:32:08
jeigu laidas yra vienas ir (arba) baigiasi jungtimi-taip, buna aprasytas ( pvz maitinimo, koloneliu, automatines antenos ar dar kokiu atskiros ir kitu gamintoju tinkancios periferijos. Taciau jeigu zgutas baigiasi firmine jungtimi, kuria tereikia ikisti i magnetola-tai jau tikrai nebus tie laidai tame zgute detalizuoti USER manuale. Nes normaliam vartotojui nedera ardyt tos jungties ir bandyt ja, perlitavus, pritaikyt prie kito gamintojo aparato.... Gal klystu, laikai keiciasi.