Tema: Re: monitorius NEC FE700 issijungineja
Autorius: unknown
Data: 2009-07-09 20:57:48
"Miegapele" <gvazdinskas11@gmail.com> wrote in message
news:h35941$l3e$1@trimpas.omnitel.net...
> pamasu i lempas
kokios lempos CRT monike ? :-)
A tiesa, yra bent viena, kineskopas irgi lempa.
beje siandien nenusmigo, atrodo, kad jam uzeina po pirmo "uzmigimo" noras
"pamiegoti". Kol sedejau prie kompo ir kompas jo nemigde viskas buvo OK.

Atsakant i numanoma klausima, kodel nemetu lauk CRT moniko: mano akys bijo
mano LCD, kazkur skaiciau, kad nemazas procentas zmoniu negali ziureti i
gyvsidabrio lempa, t.y., LCD pasvietima. Keista, bet i kita LCD galiu
ziureti (CTX), dar viena - pusetinai (Samsung).