Tema: Re: leningrad 006
Autorius: Levas
Data: 2009-07-07 00:53:24
"su veikianciais elektrolitais" todel, kad armenijoje tragedija su kondikais prasidejo kazkelintais tiktai metais. Ir dar, kad konstruktoriai zinojo elektrolitu savybes ir daznai statydavo su milzinisku rezervu.

Neperseniausiai kankinau toki tarybini aparatuka, tai elektrolitai 50uF visur rode talpa 60...70 o ir ESR buvo labai geras. Kazkur metosi senas rusiskas didelis elektrolitas, tai jo talpa 47000uF -20% +50%. Man tas "+50%" labai visada patiko. Ir isviso kam dar rasyti 47 prie tokiu "dopusku"... galejo parasyti "ну очень большой конденсатор" :)

Beja aparatukas zuvo nuo naujovisku kondiku- ten pasirodo impulsinis stabilizatorius buvo, ir is naujovisku LOW ESR kondiku kaip pasriobe sroves, tai aktyvios detales issilakste i salis.

--
Bye, Levas