Tema: Re: kompiuteris + du kontaktai = turi buti sujungta. LPT?
Autorius: Gintis
Data: 2009-01-29 17:12:41
visu pirma reikia tau sugalvoti su kuo rasysi programa. ijungti siaip
paprasciau, negu patikrinti busena, busenai tikrinti bent jau cikla naudoti
turetum moketi. gali kilti problemos su leidimu programos y lpt porta, nes
windowsai blokuoja, reiks naudoti koki driveri. paprasciausiai turbut butu
parasyti per turbo pascal arba per delphi.